Projektų valdymas

         OPERATYVUSIS PROJEKTŲ VALDYMAS
  • Projektų apimties, laiko, sąnaudų, kokybės, žmogiškųjų išteklių, komunikacijos, rizikos, pirkimų ir suinteresuotųjų šalių valdymo planavimas;
  • Projektų vykdymas, monitoringas ir kontrolė;
  • Projektų užbaigimas, projektinės veiklos patirties analizė.

 

        ORGANIZACINIS PROJEKTŲ VALDYMAS
  • Projektų tipologija, projektų tipų įtaka jų valdymui;
  • Projektų programų valdymas;
  • Projektų valdymo procesas, jo standartizavimas ir palaikymas.

 

        STRATEGINIS PROJEKTŲ VALDYMAS
  • Projektų portfelių valdymas, portfelių balansavimo priemonės;
  • Organizacijų projektų valdymo branda ir jos didinimo prielaidos;
  • Organizacijų projektų, programų ir portfelių valdymo sistema.

 

        KODĖL VERTA RINKTIS?

Verslo aplinka ir galimybės nuolat kinta, todėl verslo valdymo žinias ir įgūdžius būtina nuolat atnaujinti, gilinti ir lavinti. Šis modulis naudingas tiek aukščiausio lygio vadovams, tiek padalinių, projektų valdymo tarnybų ar projektų vadovams. Jis pakeis projektų savininkų, produktų ar paslaugų vadovų bei projektų komandų narių požiūrį ir darbo metodus.

  • Gebėsite atlikti projektų valdymo procesų analizę ir objektyviai vertinti organizacijų projektinės veiklos gebėjimus;
  • Išmoksite identifikuoti prioritetines tobulinimo kryptis ir derinsite jas su organizacijos strategija;
  • Konstruktyviau planuosite ir įgyvendinsite identifikuotas tobulinimo veiklas;
  • Remdamiesi įgytomis teorinėmis ir praktinėmis žiniomis bei patirtimi labiau pasitikėsite savo sprendimais, lengviau juos argumentuosite bei įgyvendinsite.

REGISTRUOTIS Į MOKYMUS

 

a

Skambinkite dabar